Ons programma Verkopen in het digitale medialandschap is erop gericht verkopers te helpen hun kennis van het algehele digitale medialandschap te vergroten en hen te helpen hun verkoopvermogen in de mediaruimte te verbeteren.

Met technieken zoals het omgaan met strategieën voor bezwaarbehandeling en het voorbereiden van vergaderingen, leren verkopers hoe ze hun product op de juiste manier kunnen positioneren en succesvol kunnen verkopen in de digitale ruimte.

Het digitale medialandschap begrijpen

Vormt de basis van kennis om verkopers te helpen bij het begrijpen en navigeren door het veranderende digitale media- en advertentie-ecosysteem. We bieden versies met verschillende moeilijkheidsgraden om aan te passen aan verschillende vaardigheden.
Wat is trending

Geavanceerdere verkopers moeten de huidige hot-button-problemen begrijpen: Programmatic, Native, Social Media, Mobile, Video, Attribution, Data, Email, SEO en SEM. Onderwerpen worden continu vernieuwd en aangepast op basis van de behoeften van de klant.
Verkoop van digitale media

Beter verkopen

Helpt verkopers hun verkoopboodschap te vertalen naar marketeers en bureaus die meer (of minder) weten dan de verkoper. Verkopers leren hoe ze de juiste vragen kunnen stellen en de juiste oplossingen kunnen presenteren. Dit programma richt zich op het begrijpen van de prestatiedoelen van de adverteerder en het behandelen van bezwaren.
Verkopen tegen de concurrentie.

Verkopers leren hoe ze hun uitgebreide aanbod correct kunnen positioneren en ROI + -oplossingen kunnen presenteren die de andere online en offline initiatieven van de klant verdringen of ondersteunen

Coachen van de concurrerende mediaverkoper

Leidt managers op hoe ze coach worden en hun verkoopteam helpen ontwikkelen. We werken samen met managers om een ​​coachingsplan op maat te implementeren.